måndag 4 oktober 2021

Måndagen den fjärde oktober 2021

Igår kom min mor förbi och hämtade lite möbler som jag ville bli av med och idag kom ett företag och hämtade resten, sen skruvade jag ihop dom prylar som jag köpte på Ikea i lördags. Det har regnat konstant den senaste tiden, men idag var det uppehåll så jag drog ut på en långpromenad, det blev en mil i vanlig ordning.


- Trappa



- Utsikt



- Falun



- Skönt väder



- Snökanon



- Höstlöv



- Liten vagn



- Vatten



- Höstlöv



- Gult är fult

1 kommentar:

  1. Bild nr:6 föll mig i verkligen i smaken. Jag som tycker
    om hösten, bara avgudar allt med höstfärger. Alla har
    vi våra favoritårstider. Vintern och hösten. Sommar är
    bara åska-spindlar. :( Naturligtvis har alla årstider
    sin charm. Fin utsikt på ett par av bilderna.

    //Erika

    SvaraRadera