fredag 31 december 2021

Hej då 2021

År 2021 är snart slut och vi har nu överlevt två covid-år, det har också varit två år utan några resor för min del. Jag saknar att sitta vid datorn och planera en resa, saknar att packa resväskan, saknar att sitta på Arlanda och vänta på flyget och jag saknar USA så det gör ont. Jag och min vän Adam planerar att flyga till Chicago i september nästa år för att köra till Los Angeles på Route 66, tyvärr så känns det som att den resan inte heller kommer att bli av.

Det här har verkligen varit ett år som gått upp och ner för mig, i början på juli åkte jag inlines i stans skatepark när plötsligt ett barn på kickbike bestämde sig för att köra chickenrace med mig och det var jag som förlorade, jag bröt vänster handled och båtbenet i höger hand. Det gjorde inte ont att bryta något av dessa ben, men när spikarna skulle dras ur var jag inte lina stöddig. Det blev totalt tre och en halv månads sjukskrivning.

Något som gått betydligt mycket bättre är min Youtube-kanal, jag har fått fler prenumeranter i år än vad jag fått under alla dom år som kanalen existerat, kanalen fyllde 15 år i oktober och jag vill tacka dig som prenumererar. Under min sjukskrivning levererades en gigantisk transformator upp i Falun, något som jag filmade och idag har det klippet mer än 62 000 visningar - sjukt.

Tack till dig som besöker den här bloggen, gott nytt år. Vi ses väl under 2021?


- Gipsad

2 kommentarer:

  1. Hej Tomas!! Va kul att jag har hittat in till din blogg. Trillade in på den när jag googlade efter lite bilder från down under. Då dök en bild från din resa upp bland resultaten. Riktigt kul att läsa! Så det ska jag fortsätta med. Ha ett fortsatt Gott Nytt År!! Mvh en annan Tomas// Hosatosa på Youtube

    SvaraRadera
    Svar
    1. Men va kul! Tack för din kommentar, ha en fin dag :)
      /Tomas Varg

      Radera