tisdag 28 december 2021

Tisdagen den tjugoåttonde december 2021

Annandag jul tillbringade jag i tvättstugan, är man ledig från arbetsgivaren så måste man jobba åt sig själv. Under tiden som tvättmaskinerna äcklades av min smutstvätt så spelade jag och fästmön Farming Simulator 22 och handlade gjorde vi också. Idag så snöade ute och jag hann inte långt innan jag var ikapp ett klappträ som körde 30 km/h under det tillåtna och på radion gick Trafikredaktionen ut med den ena trafikolyckan efter den andra, jag skulle vilja ha svar på vad det är som är så jävla svårt att framföra sin bil. Så är det att vara yrkeschaufför, det brinner i skallen varje dag. Tack för att du besöker tomasvarg.se


- Tvätta är kul



- Pantar



- FS22



- Snö



- Kräksnö



- Snö



- Mer snö



- Det kom lite snö…

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar