lördag 25 december 2021

Lördagen den tjugofemte december 2021 (Juldagen)

Två dagar på raken har mitt förbannade mobillarm väckt mig innan tio på förmiddagen, idag var jag tvungen att lämna tillbaka den hyrbil som jag haft sedan igår. Alla som är bilintresserade vet att man inte ska köpa bilar från Frankrike, men jag får backa här för min hyrbil från Peugeot har imponerat på mig. Idag när jag skulle fylla upp tanken så trodde jag att det var något fel och jag tankade så mycket att det rann över.

Väl hemma igen så tog jag en gubbvila innan jag tog bussen ut till fästmön, här bjöds det på julmat och vi spelade lite sällskapsspel. Sen for vi hem till mig och här spelade vi GTA Online och Call of Duty: Multiplayer. God fortsättning och tack för att du besöker tomasvarg.se

Peugeot 3008:
[+]
Bränslesnål
Väghållningen
Rapp styrning
Hård fjädring
Komfort
Lastutrymme

[-]
Understyr
Inte vacker


- Fronten



- Baklucka



- Bakljus



- Strålkastare



- Fronten



- Snygga bakljus



- Åka buss :(

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar