onsdag 8 december 2021

Onsdagen den åttonde december 2021

Natten till tisdagen, den här veckan, detonerade en bomb utanför en restaurang i Falun. Vårt samhälle är sedan länge inte tryggt och jag lider med föräldrar som jag antar går omkring och är oroliga för sina barn, Sverige är förlorat och med tanke på våra obefintliga lagar så lär det här aldrig ta slut.

Danmark har verkligen insett allvaret med kriminella gäng och på vissa platser i Köpenhamn fördubblas straffet för dom som bär vapen. Jag önskar verkligen att livstidsfängelse skulle innebära att man får sitta på kåken livet ut, brott lönar sig idag.

Jag är långledig nu och i morgon ska jag träffa en läkare på ortopeden, det ska röntgas och diskuteras hur det har läkt. På söndag inviger Falu Koppargruva ett nytt landmärke, en bock på sju gånger tio meter och som väger sju ton. Tack gör att du besöker tomasvarg.se


- Skog



- Ny lastbil i Snowrunner

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar