torsdag 9 december 2021

Torsdagen den nionde december 2021

Mitt vidriga mobillarm väckte mig redan klockan åtta i morse och jag ville bara kasta ut mig själv från balkongen eftersom jag ansåg att livet var slut, lika trött som en fura som inte sovit på 200 år begav jag mig till röntgenavdelningen på Falu Lasarett och sen drog jag till ortopeden där man konstaterade att det har läkt ganska bra.

Sen hasade jag mig bort till Falu Koppargruva för att kolla in om den nya Kårebocken hade dykt upp eftersom den ska invigas på söndag, döm om min besvikelse när den stod monterad och klar. Jag hade tänkt filma allt och nu hade jag missat både transporten och när man monterade den, det blev i alla fall en video om den nya Kårebocken. Tack för att du besöker tomasvarg.se

Se min film om nya Kårebocken - Youtube.com

- Hus



- Något



- Sjukhuset i Falun



- Jag fryser



- Jul



- Kårebocken



- Julklappar



- Julbock



- Fint



- Spelet Snowrunner

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar