tisdag 18 januari 2022

Tisdagen den artonde januari 2022

Jag började dagen med att göra ett besök på Swedbank, vilket är Sveriges sämsta bank och jag undrar varför i helvete jag inte byter bank? Kön ringlade ut på gatan och jag fick vänta i nästan en timme på min tur och anledningen till denna förbannade kö var alla pensionärer hade gått man ur huse för att få umgås med någon stackars bankman, inte för att göra något bankärende i alla fall.

Sur som en bitter surpuppa knatade jag hem efter mitt äventyr hos Swedbank, väl hemma igen hann jag spela Farming Simulator 22 en stund innan det var dags att dra till stans simhall och här simmade jag i exakt 35 minuter idag och det får den här latmasken vara nöjd över. Väl hemma igen så slog jag ner min röv framför tv:n och här satt jag resten av kvällen. Tack för att du besöker tomasvarg.se


- Swedbank var god dröj



- Parkeringshus



- Fin himmel igår



- Jag pimpar bil i GTA Online



- Dieseln kostar seriöst 20,42 i Sverige, äckliga Socialdemokraterna



- Pumpar bil i Far Cry 6

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar