torsdag 20 januari 2022

Torsdagen den tjugonde januari 2022

Igår när jag gick ut för att promenera hann jag inte långt innan jag hörde världens dån, två JAS 39 Gripen jagade varandra över stan. Trots att jag är född och uppvuxen i Falun och upplevt en jävla massa skottlossning och dylikt från Dalregementet I13, kändes det ganska så overkligt att se dessa plan och med tanke på både dom okända militärdrönarna över Stockholm samt ryssens närvaro så känns det skapligt olustigt nu.

Nåväl, idag ställde jag mig vid spisen för att laga mer tacogratäng, den här gången på vegetarisk färs och det blev kanongott och det är ett väldigt bra alternativ om man vill variera sin tacos. Receptet hittar du här. Resten av kvällen spenderade jag vid mitt tv-spel, jag och fästmön spelade spel tillsammans. Tack för att du besöker tomasvarg.se


- Hoppbackarna



- Stenansikte



- Fisk



- Dags att plocka bort julen nu



- Pridetrappen



- Ny bil i GTA Online idag



- En burk crème fraiche



- På med ost och in i ugnen på 30 minuter



- Klart

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar