fredag 25 februari 2022

Fredagen den tjugofemte februari 2022

Det känns ganska värdelöst med att blogga om ens innehållslösa liv samtidigt som människor dör i Ukraina, hur fan kunde det gå så här illa? Jag gick i alla fall ut och gick en promenad på en mil idag, vädret bjöd på härliga plusgrader och sol. Under kvällen kom min syster och hämtade upp mig och vi drog till en pizzeria och här åt jag en god gyrossallad, sen tog vi bussen in till centrum.

E-Type på Heymakers: Klicka här

Här gick vi bort till Heymakers som är en av stans uteställen, för att se Martin ”E-Type” Eriksson som är eurodance-kungen. Han var dock ganska ringrostig, glömde bort en del låttexter, men det gjorde inget. Värre var det med alla som gick in i en, knuffades och var bara allmänt dryga. Tack för att du besöker tomasvarg.se


- Smältvatten som fryst



- Gött väder



- Bästa skorna



- Sol



- Korv till lunch



- Tur att jag inte äger någon bil



- Gyrossallad med syster



- Eurodance-kungen

1 kommentar:

  1. Jag ifrågasätter också det du skrev. Hur kunde något
    som ännu ett krig tar fart, jo återigen, en maktgalen dåre,
    bara det och, det räcker. Finns det inget sunt förnuft hos
    dessa maktgalna dårar? De har ett sådant habegär att det
    inte kan ser längre än till sig själva. Inte befinner
    han sig i skottlinjen, han är skyddad som alla andra
    före honom. Fy fan för det som sker. Hur länge skall den
    svarta själen styra över världen?

    //Erika

    SvaraRadera