torsdag 3 mars 2022

Torsdagen den tredje mars 2022

Vilka otroligt vackra dagar vi i Falun har fått den senaste tiden, några plusgrader och strålande sol. Det känns så jävla bra att vi har en sommar framför oss, en helt ny sommar som ligger och väntar. Nu på söndag är det Vasaloppet och just Vasaloppet anser jag vara dagen då det är vår, visst kommer vi att ha minusgrader, men det går åt rätt håll.

Idag drog jag och fästmön iväg och gymmade tillsammans, det var första gången på väldigt länge för min del, jag tränade armar, rygg, axlar och ben. Jag fick blodad tand och jag kommer att försöka börja gymna nu, mest för att slippa arbetsskador. Sen tog jag bussen till Borlänge och här mötte jag upp Jessica, vi jobbade tillsammans för många år sedan. Väl hemma igen slog jag ner röven för att spela tv-spel, det blev mest Snowrunner som jag lirade. Tack för att du besöker tomasvarg.se















Inga kommentarer:

Skicka en kommentar