måndag 14 februari 2022

Måndagen den fjortonde februari 2022 (Alla hjärtans dag)

Då var det måndag igen och det här är en förbannat tung dag, min semester är slut och det känns fan som att livet är slut också - haha. Jag är en otroligt lat människa och det första jag gjorde när jag kom till jobbet var att söka ledigt på fredag, chefen är nog imponerad av mig - not! Det var väl då själva fan att man aldrig vinner på Euro Jackpot, det hade varit trevligt det.

Dagens favoritlåt: Pakito - I do it again

Men jag ska ju egentligen bara hålla käften jag, sluta gnälla och istället vara glad att jag har ett jobb att gå till i dessa tider. Att få vara ledig fem veckor med full betalning är något jag ska vara jävligt tacksam för, jag vet ju det men det hjälper inte idag - haha. Tack för att du besöker tomasvarg.se


- Sjukaste norrskenet i torsdags. Kolla här: Norrsken - Youtube



- Dags igen då - suck!



- Mer snö - fy fan

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar