fredag 18 mars 2022

Fredagen den artonde mars 2022

Idag mötte jag upp min gamla chef, en gammal områdeschef samt en gammal HR för att äta lunch tillsammans. Under lunchen berättar min gamla områdeschef (Therese) att hon nu jobbar på SJ och att hon måste till Faluns tågstation efter lunchen, hon berättar att det kommer ett stå ett X2000-tåg inne på stationen under en timme.

Det speciella med just det X2000-tåget är att det precis genomgått en renovering och att alla X2000 som SJ äger ska renoveras, för mig lät det här spännande så vi drog bort till tågstationen för att kolla in tåget. Det såg naturligtvis sprillans nytt ut och sen fixade Therese så jag fick kliva ombord tåget och filma allt, jag fick till och med kolla in förarplatsen så ett stort tack till Therese! Se filmen här

Martin Eriksson, mer känd som E-Type har bildat ett metalband som heter Dampf som betyder ånga på tyska, idag släppte dom den första singeln och jag gillar ju inte metal och låten var ju inget vidare. Men lite kul är det ju att Martin släpper nytt och nu hoppas jag på ett nytt eurodance-album.

Dampf - ”The Other Side” Lyssna här!

I morgon ska Falun bjuda på vackert väder och jag ska ut och gå en mil, sen ska jag och Pontus med fru gå på den nya Batman-filmen och det ska bli roligt. Jag kommer också spela en massa tv-spel med mina PSN-vänner, det blir mycket GTA Online och sen ska jag hinna tvätta också. Tack för att du besöker tomasvarg.se


- Lunch med goa vänner



- Ett nyrenoverat X2000



- Landstigets helikopter



- Jag är rik!



- I morgon ska jag se Batman

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar