lördag 19 mars 2022

Lördagen den tjugonde mars 2022

Jag tog en ordentlig sovmorgon idag och det första jag gjorde var att gå ut och gå en promenad på 10 kilometer, solen sken och Falun bjöd på tio plusgrader. Förutom mina vänner så finns det inget viktigare än solen för mig, solen styr mitt liv under våren och sommaren. Efter promenaden slog jag ner min röv för att spela en massa Farming Simulator 22 och under kvällen mötte jag upp min bästa vän Pontus med fru och vi gick och såg The Batman som var överraskande bra. Tack för att du besöker tomasvarg.se

Dagens favoritlåt:


- Ingen Scania



- Lastbil som tappat skivbroms



- Falun - årets sommarstad 2022



- And



- Naturen



- Falun



- Promenerat en mil och förlorat 438 kalorier 



- Falun by night



- The Batman - 4 av 5 vargar

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar