söndag 20 mars 2022

Söndagen den tjugonde mars 2022 (Vårdagjämningen)

Jag hann inte långt på min promenad idag innan min bästa vän Pontus ringde och frågade mig om vi skulle promenera, så jag vände om och mötte upp honom. Vi knatade lite mer än en mil och när jag kom hem så drog jag och gick lite till och tack vare tips från Pontus hittade jag blommor som jag fotade, men blommorna är sena i år.

Efter att ha promenerat totalt 15 kilometer slank jag in på en pizzeria och tog en kebabsallad, en av pizzabagarna, som jag är kompis med, gjorde en vacker förlovningsring av pizzadeg - haha! Resten av kvällen spelade jag Farming Simulator 22, sen blev det en hel del GTA Online med Lars och Gabriel. Tack för att du besöker tomasvarg.se


- Falun bjöd på 13°



- Pontus och jag



- Änder



- Ingen jacka idag



- Snödroppar



- Krokus kanske?



- Krokus kanske



- 10 kilometer igår och 15 kilometer idag



- Kebabsallad



- Nyförlovad med en pizzabagare - haha!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar