måndag 21 mars 2022

Måndagen den tjugoförsta mars 2022

Efter en härlig helg med sol, promenader och bio är det måndag igen. Ordning och reda, löning på fredag heter det ju och det stämmer i alla fall den här månaden. Jag stoppar undan så mycket pengar jag kan till min USA-resa i september, skulle den resan inte bli av så drar jag över till Miami i januari.

Dagens stora nyhet:

Det känns så jäkla skönt att vi slipper restriktionerna, men är pandemin över? Idag hann jag städa min lägenhet och rensa undan, jag ska nog hyra en bil i helgen så att jag kan slänga gammalt skräp som bara står och skräpar. Tack för att du besöker tomasvarg.se


- Städar



- Den enda elbilen jag skulle ta emot om jag fick en gratis



- Snygg röv



- Mini-bibliotek mitt i stan



- Spelar Farming Simulator 22

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar