tisdag 22 mars 2022

Tisdagen den tjugoandra mars 2022

Det har varit mycket prat om pass den senaste tiden, folks pass har gått ut och nu ska dom ut och resa och polismyndigheten drunknar i pass-bokningar. Idag tog jag fram mitt pass och det går ut 2025, jag fixade nytt pass i början på 2020 och det var väl en jäkla tur det. På tal om pass, i dag hörde min tjejkompis i Spanien av sig och vi bestämde oss för att jag ska åka ner och hälsa på henne. Hon skickade några foton och jag blev helt såld, jag tror jag åker i slutet på april. Tack för att du besöker tomasvarg.se


- Mitt nuvarande pass går ut 2025



- Saknar USA



- Påskmust - redan



- Nu smälter det



- Hittar inga tussilagon



- Idag kom det nya traktorer till Farming Simulator 22



- Bild från min kompis i Spanien

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar