onsdag 23 mars 2022

Onsdagen den tjugotredje mars 2022

Jag kommer att få pengar tillbaka på skatten i år och jag kommer att köpa Apples Airpods generation 3 när slantarna ramlar in på kontot, jag har tidigare haft både första och andra generationen Airpods och jag älskar dom. Resten av pengarna kommer att gå till den Spanien-resa som jag planerar att göra i början på maj, jag ska hälsa på min tjejkompis som bott där i några år. Resan kommer bli billig då jag ska få sova på hennes soffa, vi ska hyra en bil och göra en road trip och det ska bli så jäkla roligt.

I kväll runt 23-tiden dök dom första el-sparkcyklarna för uthyrning upp i Falun, dom stod parkerade i centrum och jag kunde inte låta bli att hyra en. Jag drog iväg bort till min bästa vän Pontus, men han låg nog och sov - haha! Tyvärr gick dom inte fortare än 22 kilometer i timmen och det blev 55 kronor för en åktur på 20 minuter, dyrt men kul. Tack för att du besöker tomasvarg.se


- Kul att åka el-sparkcykel

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar