torsdag 24 mars 2022

Torsdagen den tjugofjärde mars 2022

Jag är otroligt lättväkt av mig, jag vaknar så fort en psykopat-granne smäller i trappräcket, en bil som startar utanför sovrumsfönstret och idag väcktes jag av, vad jag tror, en JAS 39 Gripen som flög ovanför hyreshuset som jag bor i. Efter det gick det inte att somna om, så jag gick upp för att spela lite GTA V: Online.

Vidriga och äckliga poliser:

När det var dags att ta sig till jobbet så var den el-sparkcykeln som jag använde inatt borta, det var bara att leta reda på en annan av totalt 160 stycken. Sen passade jag på att åka bort till en plats som jag vet att det dyker upp tussilago på tidigt på båren och jag hittade två stycken. Våren är här och ingen är väl mer glad än jag att vinter-helvetet är slut. Tack för att du besöker tomasvarg.se


- Kul på hjul



- Tussilago



- GTA Online



- Farming Simulator 22



- En nattlig tur på en el-sparkcykel



- Batman-feber

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar