fredag 25 mars 2022

Fredagen den tjugofemte mars 2022

Lönen ramlade in på kontot i natt och jag kunde inte låta bli att beställa ApplesAirpods III, jag vet att jag skulle beställa dom när jag fåt tillbaka på skatten, men jag kunde inte vänta. Lurarna ska levereras redan på måndag och det är en jävligt snabb leverans det. Jag drog ut och promenerade idag, det blev totalt sex kilometer och under promenaden hörde Pontus av sig och vi träffades en liten stund innan han blev tvungen att jobba vidare. Väl hemma igen slog jag ner röven framför mitt tv-spel och här blev jag sittandes, i vanlig ordning. Tack för att du besöker tomasvarg.se


- På måndag kommer dessa att sitta i mina öron



- Tjusig bil



- Underbara vår



- Gräsand



- Krokus?



- Underbara årstid



- Åsgatan är lång

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar