lördag 26 mars 2022

Lördagen den tjugosjätte mars 2022

Jag stack iväg, på en av stans el-sparkcyklar, för att träffa min bästa vän Pontus och vi tog en promenad. Sen drog jag hem för att ladda mobilen och sen drog jag ut i kylan för att gå en långpromenad på en och en halv mil och efter det så slank jag in på en av stans alla pizzerior för att trycka in en kebab-sallad i truten. Väl hemma igen så hör Madde av sig och frågade om jag skulle följa med henne ut på krogen, vilket jag tackade ja till trots att jag kände att det skulle bli jobbigt att besöka den krog där jag och exet träffades på.

Men så träffade jag på Håkan och Henrik och helvete vad kul vi hade, jag och Håkan sjöng karaoke tillsammans och plötsligt var det skoj att gå på krogen igen och nu kommer jag fortsätta gå på krogen. I morgon ska jag och Håkan sjunga mer karaoke är det tänkt, det ska bli kul. Tack för att du besöker tomasvarg.se


- El-sparkcyklarna har retat gallfeber på bittra Falubor



- Gott



- Promenad på 15 km



- Kebabsallad



- Gammal bensinpump



- Pepsi Max



- Ida och Malin <3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar