måndag 28 mars 2022

Måndagen den tjugoåttonde mars 2022

Då var det måndag igen och en ny arbetsvecka ligger framför dom flesta av oss, skådespelaren Will Smiths vecka kunde ju ha börjat bättre. För i natt stegade Will upp på scenen på Oscarsgalan och slog till en idiot på käften i direktsändning. Idioten på scen hade förolämpat Wills fru och då brann det, jag står på Wills sida och skulle förmodligen gjort likadant om någon snackade om ens partner.

Jag beställde ju Apples Airpods gen III i fredags och idag kunde jag hämta ut dom på mitt utlämningsställe, jag älskar Apples Airpods och jag jag har ägt samtliga generationer. Bättre batteritid är något som jag ser fram emot, bättre ljud också så klart. Tack för att du besöker tomasvarg.se


- En smocka på truten förtjänade snubben på scenen



- Dessa ska användas flitigt i sommar, på skateboard, inlines och promenader

1 kommentar:

  1. Jag håller på Will. Vuxna personer som förolämpar
    på det sätt han gjorde, är helt avsaknad av vett & etikett,
    allrahelst på en tillställning av nämnda slag.
    //Erika

    SvaraRadera