fredag 1 april 2022

Fredagen den första april 2022

Jag gjorde misstaget att inte titta ut för att kolla vädret och jag kollade inte heller min väder-app, så när jag kom ut så hamnade jag i det jävligaste april-väder jag skådat. Men jag hade planerat att gå en långpromenad idag så det blev till att bita i det sura äpplet som mer är en fruktkorg med en jävla massa sura äpplen i. Snön yrde och blåste mig i ansiktet under en hel timme, plötsligt sprack det upp och det bjöds på sol. Det blev en promenad på en mil och väl hemma igen tog jag mig en välförtjänt gubb-vila. Sen spelade jag en massa tv-spel och det var allt jag gjorde idag. Tack för att du besöker tomasvarg.se


- Dom fryser



- Fy fan!



- Aprilväder i april - check!



- Men sluta snöa!



- Så jäkla läcker! Ge mig, vill ha!



- En mil på 1 timme och 39 minuter



- Änder

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar