onsdag 30 mars 2022

Onsdagen den trettionde mars 2022

Att det nu är ljusare på kvällarna beror ju självklart på att vi ställde om klockan till sommartid i helgen, men någon sommar blev det ju inte tal om. Idag när jag gick till jobbet var det minusgrader och det snöade, det är ett typiskt aprilväder redan nu. Halva min arbetsvecka har nu gått och jag ser fram emot lite helgledigt igen, just nu har jag inga planer alls.

Dagens stora nyhet:

Den andra mars kränkte Ryssland svenskt luftrum när dom flög över Gotland, nu har det visat sig att två av dessa ryska attackplan var utrustade med atombomber. Att Rysslands ledare är sjuk i huvudet visste vi ju redan, men det här visar ju bara vilken sanslös idiot han är. Han gör det här för att skrämma Sverige så klart, samtidigt skivkar vu ju vapen till Ukraina vilket är helt jävla fel. Tack för att du besöker tomasvarg.se


- Mina fina lurar



- El-sparkcykel är skoj

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar