fredag 22 april 2022

Fredagen den tjugoandra april 2022

Jag och exet har pratat en hel del med varandra den senaste tiden och vi är väldigt bra vänner, jag tycker det känns jättekul att vi kan snacka. Idag drog jag ut och gick en mil och under min promenad så upptäckte jag att man börjat med att sopa upp gruset i centrum och det var fan-i-mig på tiden. Efter promenaden blev det en liten gubb-vila för att sedan dra iväg till min arbetsgivare och jobba dom timmar som någon tyckte jag förtjänade göra samtidigt som jag såg folk sitta och njuta på uteserveringarna i stan, det sög att jobba idag. Tack för att du besöker tomasvarg.se


- Traktor



- Bort med gruset



- Snygg! Vill ha!



- Naturen före midsommar <3



- Falun, en av Sveriges vackraste sommarstäder



- Fräsch jävel



- Promenad på en mil - bra tid



- Detta väder <3



- Blommor

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar