onsdag 20 april 2022

Onsdagen den tjugonde april 2022

Alla som besökt Falun vet hur liten stan är, jag brukar inte ens kalla Falun för stad, det är mer en större by. Nackdelen med Falun är att man alltid träffar på folk som man inte vill träffa på, idag såg jag två personer som jag inte känner, men som försökte påkalla min uppmärksamhet. Gemensamt för dessa två var att dom fattade att jag inte ville prata, dessutom hade jag lurar i öronen och lyssnade på musik.

Jag drog ut och gick en mil idag också och väl hemma somnade jag som en stock, sen vaknade jag av att Madde hörde av sig och vi bestämde att vi skulle quiza på en av stans krogar och efter att ha torskat på quizet drog vi till en pub och här sjöngs det karaoke och när puben stängde hamnade vi på efterfest. Tack för att du besöker tomasvarg.se


- Blommor



- Årets första vitsippa - vitsnippa?



- Ny pokémon



- Stadsparken Falun



- Link och en ful Volvo



- Circle K har äckliga korvar - aldrig mer



- Blått



- Men sopa upp gruset då



- Köpte nya jeans - Cubus



- Quiz med Madde och Veronika



- Jag är nykterist och det är jag jävligt stolt över



- Efterfest :D

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar