lördag 30 april 2022

Lördagen den trettionde april 2022

Exet kom och hämtade mig vid 12-tiden och vi for iväg till Ingarvet för att besöka Ingarvsdagen där företagen hade radat upp sina produkter, jag var där för något helt annat, nämligen Mustang-träffen. Du som läst den här bloggen vet hur mycket jag älskar Ford Mustang, det är därför det sitter en Mustang på bannern.

Jag filmade en massa och du hittar filmen här, sen åkte vi hem till exet och hon bjöd på vegetarisk kebab som var jättegod. Sen for vi tillbaka till stan och här besökte vi. Gettorget där man resten en majstång, en tradition som pausats under pandemin. Se film från Gettorget

Nu jävlar är vintern slut:

Sen stack vi till Amorita, vilket är Faluns bästa pizzeria, och här tryckte jag in en gyrossallad i käften och sen stack vi ut på krogen och här mötte vi upp mina ”krogvänner” och vi sjöng en hel del karaoke, det blev en skojig kväll. Tack för att du besöker tomasvarg.se














Inga kommentarer:

Skicka en kommentar