torsdag 28 april 2022

Torsdagen den tjugoåttonde april 2022

Att bara få sova fyra timmar per natt börjar ta ut sin rätt nu, samtidigt sitter säkert en del småbarnsföräldrar och skrattar åt mig nu. Anledningen till min sömnbrist är att en eller flera hantverkare bilar något jävla golv i anknytning till min lägenhet, dom sjuka jävlarna drog igång klockan åtta i morse och här skulle man ju kunna tro att dom skulle hålla på ett tag, men nej, dom höll på i tre minuter och sen gick dom hem, kom aldrig mer tillbaka. Dom var uppenbart att dom bara skulle väcka huset för att att jävlas, i morgon fredag är jag ledig från jobbet så då ska jag sova med öronproppar. 

Dagens stora nyhet:

Trött som en apa drog jag ut och gick en promenad på en mil i vanlig ordning, jag var så jäkla trött att jag höll på att missa min vän Monika och hennes son Markus - haha! Väl hemma igen så hann jag med en liten gubb-vila innan jag stack till jobbet och här träffade jag min chef en stund, vi pratade om min utbildning som jag har nästa vecka. Väl hemma efter jobbet igen så blev det att duscha, dra ner på stan för att ta ut en massa pengar och sen halkade jag in på puben. Tack för att du besöker tomasvarg.se

Dagens favoritlåt:




















Inga kommentarer:

Skicka en kommentar