onsdag 27 april 2022

Onsdagen den tjugosjunde april 2022

Jag har i flera veckor haft jävligt ont på vänster sida i höjd med bröstkorgens början, det här har jag fått bara för att jag är jävligt elak människa som säger vad jag tycker om folk, karman biter till ibland. I natt var det så illa med smärtan att jag fick ringa 1177 och efter att ha förklarat mitt problem för en sköterska fick jag rådet att uppsöka min vårdcentral.

Idag, när jag fått sova tre timmar på grund av satanistiska hantverkare, drog jag ut på en promenad samtidigt som jag försökte kontakta min vårdcentral. Jag fick en tid bara någon timme bort så jag fick bråttom med att promenera. Jag hann tänka cancer och död, eftersom jag inte är rädd för fan själv så är jag knappast rädd för att dö.

På vårdcentralen tog man blod och EKG med en massa slangar på bröstkorgen, sen fick hag slå mig ner och vänta på en läkare. Det visade sig att läkaren, en ung kvinna hade humor, hon berättade att hon sprungit omkring i väntrummet och letat efter en äldre man. Till slut fick hon ropa ut mitt namn i väntrummet och det var då hon berättade att hon inte hade förväntat sig en så ung kille - haha! Jag tackade för komplimangen samtidigt som hon berättade att både blodprov och EKG visade nada. Döden får helt enkelt vänta.

Så det var bara att knata hem, sova en timme för att sedan gå till min arbetsgivare och här frågade jag min snälla chef om jag kunde få vara tjänstledig på måndag och det fick jag. Den här helgen kommer bli fullsmockad och det känns bra att jag nu får en helg med fyra dagars ledighet, mer om helgens äventyr i helgen. Tack för att du besöker tomasvarg.se






















Inga kommentarer:

Skicka en kommentar