tisdag 26 april 2022

Tisdagen den tjugosjätte april 2022

Söndagen den tjugofjärde april 2022
I söndags när jag var ute på krogen så träffade jag på en snubbe som jag aldrig sett förr, men som bestämt sig för att han kände mig. Nu för tiden tar jag kraftigt avstånd från folk som jag inte känner och som försöker prata med mig, jag vill inte ha med nytt folk att göra. Den här alkoholpåverkade snubben gav sig inte utan fortsatte med att föra en konversation med mig, det slutade med att jag fick lov att säga till honom att ge fan i mig.

Då blev han frustrerad och satt och pekade mot mig under en längre tid och sen kom han fram emot mig och frågade mig om jag hade kallat honom för homosexuell. Jag fattade ingenting och till slut blev det så hotfullt att jag sa till pubägaren att kasta ut skiten, dom gick iväg frivilligt.

Jag har sedan dess forskat lite om vem det här kan vara, så jag vände mig till alla jag känner och idag fick jag napp. Så jag kollade Facebook om han fanns där och det gjorde han, jag skrev ett meddelande till honom där jag frågade om han fortfarande var hotfull. Han svarade att han bad om ursäkt och jag godtog den, tack till alla som hjälpt mig hitta killen, ni är otroliga!

Måndagen den tjugofemte april 2022
Jag var ledig igår måndag och det blev en promenad på en mil, helvete va skönt att få gå ut och gå igen. Resten av måndagen satt jag och spelade en massa tv-spel samtidigt som jag streamade.

Tisdagen den tjugosjätte april 2022
Tanken var att jag skulle ut och promenera idag, men när larmet på min mobil började gnälla så stängde jag av larmet. Det fanns inte en chans att få upp den här livlösa kroppen som jag får dras med, men i morgon, då jäklar ska jag ut och gå. Tsck för att du besöker tomasvarg.se



- Två killar misshandlar en tjej natten till söndagen - fega jävla as!



- Många maskrosor



- Skateparken där jag bröt handleden i somras - haha



- Tur man inte äger någon bil



- Grusupptagning med en Claas



- Snödroppar



- Skönt väder



- Nej du, störst går först!



- Smörstekta räkor



- På med grädde, svartpeppar, salt och en tesked tabasco



- En Cola på krogen på en tisdag? Japp

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar