söndag 24 april 2022

Söndagen den tjugofjärde april 2022

Jag har jobbat hela helgen och jag har prioriterat sömn före promenader, vilket suger duktigt. Jag har sån promenad-abstinens, som tur är så är jag ledig i morgon måndag och då ska jag gå en mil är det tänkt. Jag kommer också spela en massa tv-spel, jag kommer att streama live. Nästa vecka blir det faktiskt fler lediga dagar än arbetsdagar då jag tagit ledigt igen, passar mig som är så jävla lat.

Nästa helg ska jag och mitt ex träffas, vi ska äta något på pizzeria Amorita är det tänkt. Det ska bli kul att få träffa henne igen det är skönt att vi kan vara vänner, det är inte alla ex som jag vill vara vän med. På tal om att vara singel så är det verkligen inget jag njuter av just nu, jag tycker för mycket om mitt ex för att kunna njuta av att vara ensam igen. Tack för att du besöker tomasvarg.se


- Kör traktor i Farming Simulator 22



- Grönska <3



- Lax i stora lass



- El-sparkcykel till jobbet

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar