fredag 20 maj 2022

Fredagen den tjugonde maj 2022

Idag fick jag tid över att ta en långpromenad och det blev tio kilometer i vanlig ordning, väl hemma igen var det bara att hoppa i mina skitiga jobbkläder och sticka iväg till min arbetsgivare. Strax efter ett på natten plingade det till i mobilen, det visade sig att det var min vän Adam och han hade goda nyheter, vi åker till Chicago i september och nu måste jag dra åt svångremmen ordentligt. Tack för att du besöker tomasvarg.se


- Liljekonvaljen slår ut snart



- Men snälla - ge mig!!!



- Vackra Falun



- Maja på Gettorget, Falun



- Björken är på g



- Blomma



- Ängsull, en av mina favorit-blommor



- Naturen före midsommar



- Fina sommarstaden Falun



- Vackert



- Men då skiljer man sig ditt korkade fruntimmer



- Klockan 3 på natten

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar