torsdag 19 maj 2022

Vidriga Socialdemokraterna

Ingen har väl missat att det är valår i år? Idag tvingades jag se en reklamfilm för Socialdemokraterna när jag kollade runt på Youtube, deras jävla reklamfilm gjorde mig fly förbannad. För i filmen visar man tydligt att man är emot gängkriminaliteten, ett problem som dom förbannade landsförädarna i Socialdemokraterna skulle ha tagit tag i redan för åtta år sedan.

Just gängkriminaliteten är ju något som Socialdemokraterna har skapat när man tog in kriminella människor och innan du kallar mig för rasist så är det ju bara att kolla in alla foton och filmer från upploppen i påskas. Det är knappas någon Anders, Marin eller Kalle som kastar stan på blåljuspersonalen, nej det är folk som lever på bidrag och som vägrar ta seden dit man kommer. Men det är ju inte deras fel, det är Socialdemokraternas fel.

I deras reklamfilm så slår man sig på bröstet och hävdar att man ska knäcka gängen, förstärka försvaret och i slutet av filmen säger statsministern: ”Tillsammans kan vi göra vårt Sverige bättre” Dra du åt helvete din förbannade lögnare säger jag! För så länge som Socialdemokraterna sänker mitt fosterland så skäms jag över att vara svensk och egentligen skulle jag inte ens länka till deras reklamfilm, men den är så förbannat patetisk och jag hoppas att ingen tror på skiten. 

Vill du ha en dyrare el, dyrare bränsle, dyrare mat, sämre ekonomi, vill du att dina barn ska utsättas av rånare och våldtäktsmän, vill du ha lägre straff för kriminella människor, mer våld mot blåljuspersonal och fler bilbränder?  Ja då ska du verkligen rösta på Socialdemokraterna, för det är det här som dom skapat under dom åtta år som dom suttit vid makten. Tack för att du besöker tomasvarg.se


- En av Sveriges största största lögnare och hycklare. Foto: Aftonbladet

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar