onsdag 11 maj 2022

Onsdagen den elfte maj 2022

Vi har betat av tio dagar av maj månad redan, men med tanke på hur jävla kallt det är ute så kunde vi befinna oss i början på april. Jag har fortfarande förbannat ont i bröstkorgens vänstra sida och att få någon hjälp av svensk sjukvård är uppenbarligen för mycket begärt, idag var det värre än någonsin då jag knappt fick på mig säkerhetsbältet. Tanken var att jag skulle ha gått ut på krogen i kväll, men det får bli en annan gång. Den här griniga farbrorn är för trött på att springa på krogen mitt i veckan, ont och bitter får sammanfatta den här dagen. Tack för att du besöker tomasvarg.se

Dagens polisnyhet:


- En traktor



- Någon idiot har haft sönder den fina telefonkiosken



- Inlinesen och jag väntar på bättre väder



- Vann en Porsche i GTA V: Online



- Björken är utslagen

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar