måndag 9 maj 2022

Måndagen den nionde maj 2022

Förra veckan var verkligen ingen bra vecka för min del, dels fick jag sova bara ett par timmar per natt då en hantverkare från helvetet satte igång med att bila och borra redan klockan åtta på morgonen, jag jobbar kvällar och nätter och jag hoppas att just denna hantverkare brinner i helvetet.

Som grädde på moset så blev jag skickad på utbildning två gånger förra veckan, varav en startade redan klockan åtta i grannstaden Borlänge. Det innebar att jag fick stiga upp redan klockan sju för att hinna, förra veckan är något som jag bara vill förtränga. Dessutom så har jag fortfarande ont i bröstkorgen och nu gör det så ont att jag knappt kan jobba, det är karma så klart.

I helgen, som nyss tog slut, gjorde jag inte mycket. Jag sprang på krogen så klart och det sjöngs karaoke tillsammans med Håkan och Markus, igår hälsade jag på mitt ex och vi bestämde att vi ska hitta på något spännande nästa helg och mer om det till helgen. Tack för att du besöker tomasvarg.se


- Underbara vår



- Jag slet i tvättstugan i helgen



- Mycket spring på krogen



- Promenad



- Fint men kallt



- Kallt



- Vackert



- Så himla vackert



- Vägar som inte underhåller mig är tråkiga vägar



- Håkan och jag vann quizen på Engelska igår söndag

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar