tisdag 3 maj 2022

Tisdagen den tredje maj 2022

Jag var ledig igår och jag började dagen med att promenera en mil och väl hemma igen så blev det lite tv-spel innan jag hyrde en el-sparkcykel och åkte bort till Lugnet. Här anordnades det en bilträff som heter Fordon och Fika, här dök det upp en hel del raggarbilar och några lastbilar av märket Peterbilt. Jag filmade och fotade och filmen slängdes upp på min kanal så om du vill se klassiska bilar i 4k så klickar du här.

Idag stod det utbildning på schemat och utbildnings-helvetet startade redan klockan åtta på morgonen, vilket är mitt i natten för mig som är nattmänniska. Vilket resulterade att jag var trött och bitter under hela den här dagen, efter jobbet slocknade jag tidigt. Tack för att du besöker tomasvarg.se


- En mil



- Pepsi Max



- Så jävla läcker - vill ha



- Älskar dessa bakljus



- Bil



- Cool Peterbilt



- Bil



- Peterbilt



- Snygg Scania



- Engelska puben

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar