söndag 1 maj 2022

Söndagen den första maj 2022

Jag började dagen med att ta en promenad och det blev en mil och jag har nu knatat totalt fem mil den här veckan, jag föredrar att promenera före löpträning. Att löpa är bara så jävligt jobbigt och man tänker bara på hur drygt det är, är man ute och går så kan man rensa skallen och man hinner också med att njuta av värmen och naturen. Efter promenaden slog jag ner röven framför tv-spelet och jag körde Farming Simulator 22 som jag live streamade, sen blev det krogen. Tack för att du besöker tomasvarg.se


- Ja nu är det maj



- Falun står snart i full blom



- Tussilago i närbild



- Fågel



- Blomma



- Faluns svar på Greklands vita hus med blåa dörrar



- Det blev en mil idag



- Löningshelg hos Vargen



- Falun by night



- Trotzgatan

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar