söndag 22 maj 2022

Tillbaka på olycksplatsen igen

Den elfte juli förra året bröt jag vänster handled och båtbenet i höger hand, att bryta en handled gjorde inte ont och det gjorde det inte när läkaren drog handen på plats heller. Men när jag skulle till Uppsala och dra ur dom tre spikar som satt i vänster handled, ja då jävlar i helvete gjorde det ont. Det var där och få som jag bestämde mig, jag skulle aldrig mer åka inlines! Men…

Dom förbannade inlinesen har stått i hallen och kallat på min uppmärksamhet och idag drog jag på mig dom och stack tillbaka till Faluns skatepark och till det hopp som jag bröt handleden i, för att göra mig av med hjärnspökena så drog jag på för fullt och hoppade så långt jag bara kunde och nu har jag tillbringat två timmar i det där jävla hoppet - med handledsskydd.


- Tillbaka på olycksplatsen

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar