tisdag 24 maj 2022

Tisdagen den tjugofjärde maj 2022

Tisdagar brukar vara jävligt tråkiga, men idag känns det rätt bra eftersom jag snart är långledig. I morgon onsdag ska jag hjälpa min far med ett ärende och under eftermiddagen ska jag på bio och se Top Gun: Maverick, mina förväntningar är skyhöga eftersom jag anser att första filmen från 1986 är den bästa filmen som gjorts.

På torsdag ska jag och min bästa vän Pontus gå över en mil igen och under kvällen ska jag dra ner till puben för lite karaoke och på fredag ska jag och syrrans son ut och åka el-sparkcykel, göra stan osäker för gamla och för nyblivna morsor med barnvagn som envisas med att gå i bredd. Tack för att du besöker tomasvarg.se


- Hus



- Grönska



- Falun - årets sommarstad 2022



- Vackert



- Naturen före midsommar



- Det blommar



- Longboard



- Grönt är skönt



- Fuck vinter!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar