måndag 27 juni 2022

Måndagen den tjugosjunde juni 2022

Efter att ha kämpat mig ur sängen, med ett revben som är av, hasade jag mig ner till närmsta Apotek för att plocka ut smärtstillande tabletter. Jag har fått tipset att inte sitta still eller vila, har man ett revben som är av är det bra att röra på sig, så jag gick till min arbetsgivare och snackade en stund med min chef. Sen gick jag ut för att gå en mil när termometern visade 30 härliga grader, gud vad jag kommer sakna den här värmen, väl hemma igen så tog jag och vilade. Tack för att du besöker tomasvarg.se

Dömda poliser varnas - hur jävla dum får man bli?



- Blommor



- Falun



- Det är så varmt att asfalten blöder



- Blomma



- Försöka duger



- Älskade årstid



- En mil med ett trasigt revben. Kass tid

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar