fredag 12 augusti 2022

Fredagen den tolfte augusti 2022

Falun bjöd på finväder så jag drog ut och gick en promenad på en mil, jag har inte promenerat på över två veckor och det märktes på tiden. Väl hemma så lagade jag till lite mat och sen stack jag till jobbet för att jobba dom timmar chefen gett mig, på tal om jobb så är nästan alla mina kollegor tillbaka igen efter att ha haft semester, det känns så jäkla bra att jag har jobbat en hel sommar igen och att min semester startar om exakt fem månader. I morgon lördag blir det lastbilsutställning och det ska bli jäkligt kul, en video kommer att dyka upp på min Youtube-kanal. Tack för att du besöker tomasvarg.se

Dagens favoritlåt:



- Skaplig klängväxt



- Märkligt konstverk av anonym



- Stadsparken



- ”Vi lyssnat på dig” - Ja i en månad till i alla fall



- Ja det är jag, men du  har inte min röst



- Valtra-traktor



- Finväder i Falun



- Usel tid



- Falun by night



- Statyn Snöklockan by night

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar