lördag 13 augusti 2022

Lördagen den trettonde augusti 2022

Jag och exet stack iväg till Borlänge för att besöka lastbilsutställningen Truckmeet i Dalarna, här fotade och filmade jag lite och sen stack vi tillbaka till Falun, efter att ha tryckt in en hamburgare i käften drog jag och gick en mil i det fantastiska väder som vi fått. Väl hemma spelade jag en massa multiplayer i Call of Duty och sen tog jag och min vän Marcus bussen till Borlänge för att besöka Engelska Puben och här skrämde vi bort gästerna genom att sjunga karaoke. Tack för att du besöker tomasvarg.se




- Fet jävla kran



- Så jäkla snygg Scania



- Åh - vill ha!



- Fendt



- Falun



- Grönt är skönt



- Underbara årstid



- Falun



- Blomma



- Blomma



- Torrt gräs



- Bättre tid idag än igår



- Engelska Puben i Borlänge



- Hv71 i mitt hjärta <3



- Biff med lök till middag

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar