torsdag 4 augusti 2022

Torsdagen den fjärde augusti 2022

Mitt i natten, klockan var nio, hämtade jag ut den hyrbil som jag bokat. Jag for hem, fyllde den stackars bilen med skrot som stått i hallen i snart ett år, det blir så när man inte äger någon bil. Sen körde jag bort till återvinningsstationen och dumpade allt skit, sen hem igen för att spela lite GTA Online. Sen satte jag kurs mot nordväst mot Rättvik och jag hann inte långt förrän jag kokade på första bilist som låg 20 km/h under det tillåtna, hur ända in i helvete får folk körkortet på för vis?

Min video från cruisingen i Rättvik: Klicka här

Väl framme i Rättvik drog jag runt och filmade alla bilar jag kunde hitta och under eftermiddagen stack jag bort till travbanan där cruisingen startade klockan 17, jag blev kvar i Rättvik fram till 21-tiden. Jag hade tänkt dra hem vid midnatt, men det regnade som fan och jag tappade sugen helt när en bil backade in i hög fart in i en annan bil, mitt framför mina fötter. Väl i Falun åkte jag upp till Lufnet och gick in på Sabaton Open Air för att lyssna på Tiamat. Tack för att su besöker tomasvarg.se






























- Tiamat live at Sabaton Open Air 2022

2 kommentarer:

  1. Då var det dig jag såg i Rättvik 😁 Jag var inte helt säker när du gick förbi campingen.

    SvaraRadera