lördag 17 september 2022

Fredagen den sextonde september 2022

Då var det dags att dra iväg till Falu lasarett och till till avdelningen där jag får sitta och böja på mina fingrar igen, det verkar som jag måste tillbaka hit en gång i veckan. Förra veckan plockade dom ur stygnen på mig och idag upptäckte personalen att det satt ett stygn kvar, det går verkligen bra nu.

Efter mitt sjukhusbesök drog jag ner på stan och bort till hyfsat usla Telia-butiken i Falun, här var tanken att jag skulle hämta ut min nya Iphone 14 Pro Max. Snubben bakom disken kom ut med en Iphone 14 och jag förklarade för honom att jag hade bokat den största modellen, han hade ingen aning om vad jag talade om, sen förklarade han att min telefon skulle komma senare under dagen.

Jag fattar inte att det ska vara så jävla svårt att göra något rätt i den där förbannade butiken, det är inte första gången som dom strular. Till slut fick jag min mobil och jag stack iväg till min kollega markus som köpte min Iphone 13 Pro Mac. Tack för att du besöker tomasvarg.se


- Iphone 14 Pro Max



- En av stans bussar



- En Sikorsky UH-60 Black Hawk över stan - sjukt ovanligt

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar