lördag 17 september 2022

Lördagen den sjuttonde september 2022

Ibland händer det inte skit i den här hålan (Falun) och plötsligt händer allt på samma gång, idag vid tolvtiden drog prideparaden iväg från en av stans skolor. Jag tror aldrig jag har sett en längre parad, efter att filmat prideparaden så gick jag upp till regementet för att besöka Regementets Dag. Här hade man ställt upp en massa militärfordon och det var jäkligt många besökare, sen mötte jag upp exet och vi drog omkring och tittade på allt möjligt kul. Under kvällen stack jag ner på puben och här sjöngs det karaoke och Jonken - kul! Tack för att du besöker tomasvarg.se

Se Faluprideparaden på min Youtube-kanal



- Bandvagn



- Scania - endast det bästa duger åt militären - Se Scanian här



- Stiligt



- P310



- Stiliga kläder



- Vackert



- Mmmustang <3



- Lär mig karaoke-mixerbord

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar