onsdag 21 september 2022

Onsdagen den tjugoförsta september 2022

Falun bjöd på finväder så jag stack ut för att gå en mil, under promenaden kom en bil i hög fart emot mig på en gångbana. Först hann jag tänka att det var någon mupp, men sen såg jag att det var en av stans civila polisbilar. Under promenaden nåddes jag av nyheten att en tonåring blivit utsatt för ett mordförsök i centrum och det var därför Kling och Klang var ute och härjade på gångbanorna.

Efter promenaden slet jag med min smutstvätt och under tiden som tvätt-maskinerna förmodligen äcklades av mina kläder gick jag iväg för att handla mat, resten av den här dagen spelade jag Construction Simulator som släpptes igår. I morgon ska jag tillbaka till rehaba-avdelningen på ortopedkliniken, jag börjar bli trött på att vara sjukskriven nu. Tack för att du besöker tomasvarg.se


- Vilka duktiga poliser vi har i Falun - pinsamt



- Höst



- Mordförsök i Falun



- Tvättar



- Men usch!



- Köpt nya kryddor. Det ska svida i halsen!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar