lördag 4 februari 2023

Lördagen den fjärde februari 2023

Jag har redan jobbat heltid  i två veckor, jag kunde ha jobbat 50 procent februari ut. Men jag behöver pengarna till min resa i januari nästa år  och på om den resan så har biljettpriset till Nya Zeeland ökat med sju tusen kronor. Det här gör att den resan hänger i en skör tråd, jag hoppas verkligen att priset sjunker.

Idag drog jag ut på en promenad på en mil, fem minusgrader och strålande solsken gjorde att jag valde att trots den här äckliga årstiden. Men jag är fruktansvärt glad att vi är klara med januari, vilket för mig som alltid fryser är otroligt glad över. Väl hemma igen slog jag ner röven framför det senaste Call of Duty. Tack för att du besöker tomasvarg.se



- Falun



- Fint men kallt



- Änder



- Solen





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar