måndag 6 februari 2023

Planerar resan till Nya Zeeland & Australien

När jag väl bestämt mig för att resa någonstans dröjer det inte länge förrän jag bestämt mig för vilka städer jag ska besöka. Jag reser till Nya Zeeland i början på januari 2024 och jag är nu klar med vart jag ska resa och uppleva, jag reser från Arlanda till Auckland och här ska jag återigen besöka Hobbiton.

Min första resa till Nya Zeeland: Klicka här

Sen flyger jag ner till Christchurch där jag hämtar ut en hyrbil och åker runt sydön, samma som 2019 alltså. Sen flyger jag över till Australien och här besöker jag Sydney och jag hoppas att det lugnat ner sig i Alice Springs för jag vill dit också. Så här ser planen ut och nu håller jag tummarna att priset på biljetterna går ner, om elva månader reser jag igen och jag längtar. 



- Auckland, Nya Zeeland i januari 2019

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar