måndag 20 februari 2023

Måndagen den tjugonde februari 2023

Jag vet inte hur många videos om hamburgare jag har glott på, jag älskar hamburgare och jag lagar denna maträtt så ofta jag kan. En perfekt hamburgare ska innehålla hamburgare av högrev, en ostskiva, gul lök, en god majonäs och svartpeppar.

Idag när jag gick till jobbet så hade det snöat och vilket helvete det blev att framföra ett tungt fordon bland alla förbannade bilister, dom åkte av vägen och på radion gick man ut led det ena trafikmeddelande efter det andra. När jag kör personbil så håller jag den hastighet som står på skyltarna, det är det inte många andra bilister som klarar. Ryck körkortet på alla bilister som inte klarar av att framföra sin bil i rätt hastighet, blir så jäkla trött. Tack för att du besöker tomasvarg.se


- Hamburgare i pannan



- Så förbannat gott



- Falu koppargruva



- Falu koppargruva



- Naturen

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar