fredag 24 februari 2023

Fredagen den tjugofjärde februari 2023

Det är idag exakt två månader sedan som vi satt hemma och åt köttbullar och kollade på Kalle Anka på tv’n, det är också idag ett år sedan som Ryssland invaderade Ukraina. Jag är i alla fall jävligt tacksam över att vi snart har gjort slut på årets näst jävliga månad, jag avskyr som bekant årets första kvartal. Det blev en promenad innan jobbet idag, promenadens längd var som vanligt 10 kilometer. Tack för att du besöker tomasvarg.se


- Hamburgaren Texas på Bastard Burgers



- Dags att förnya körkortet



- Fyra nyanser av skit



- Ta slut någon jävla gång vinterhelvete



- Deprimerande



- Vinterhelvete



- Änder är i alla fall fina



- Något

2 kommentarer:

  1. Har inte slutat läsa din blogg men, ibland stannar
    jag av mitt i livet, känner att allt som sker gör att jag
    själv försvinner iväg någonstans där jag egentligen
    inte känner mig hemma i. Lite svårt kanske för den
    som inte känner till själva orsaken. Jag kan heller inte
    har din blogglänk på min blogg då jag inte vet vad orsaken
    är, den går att lägga in men, det blir bara en vit sida när
    jag klickar på den. Snön den ligger där den ligger, snart
    smälter den bort och vår - fåglarna startar sitt kvittrande.
    Vinkelevink! Harr nytt namn ifall du undrar. Tidigare Erika

    SvaraRadera
    Svar
    1. Hej. Va kul att höra från dig. Jag förstår dig, skönt att stanna upp och fundera 🤗
      Vinkevink

      Radera