måndag 27 mars 2023

Köpt flygbiljett till Auckland, Nya Zeeland

Jag har i flera veckor varit in på diverse hemsidor som listar billiga flygresor och jag har inte hittat något som passar, det har funnits biljetter där flyget avgår tidigt på morgonen från Arlanda och det funkar inte då jag ska åka tåg till Arlanda. Jag har hittat flyg som har varit perfekta, men då landar man mitt i natten i Auckland och det vill jag inte. Det har funnits flyg där man måste vänta i elva timmar på någon flygplats i Asien, det vill jag inte.

Jag har hittat flygresor som jag ansett varit perfekta, men då har priset landat på tjugotvå tusen kronor och det är ju för dyrt. Men så idag när jag var in på en av dessa hemsidor så låg den bara där, den resan som jag letat efter och som stämmer in bra på mina krav, jag slog till på en gång och i januari nästa år åker jag till Auckland och nu måste jag börja planera allt från hur länge jag ska stanna i dom städer jag planerar att besöka, boka vandrarhem samt inrikes flygbiljetter. Tack för att du besöker tomasvarg.se



- Idag låg den bara där, den perfekta flygbiljetten

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar